Småsaker som slutar som stora

Jag, Alex och Mimmi sitter på skolan och gör mest ingenting. Vi fnittrar åt gifs och texter från tumblr och äter chokladbollar. Jag ska på teatern senare men för första gången på... för alltid så känner jag att jag inte har någon lust. Det är inte det att jag inte har tappat intresset för det har jag verkligen inte men idag känner jag bara inte för det. Vi får se hur jag gör. Annars känner jag en större längtan till att flytta hemifrån nu än någon gång innan. Jag vill känna att jag har mitt eget ställe att gå till efter skolan eller vart jag nu kommer ifrån. Vll bara att skolan ska ta slut så man kna börja leva lite mer. Ut och resa.
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0