Verklighet

Okej, dags för ett vanligt inlägg. Det har varit sjukt mycket Supernatural just nu =P Igår hade Jensen och Jared convetion/frågestund i Dallas och jag ville vara där! Jag och Alex har bastämt att vi ska åka på Comic con nästa år och fangirla ;) Just nu ska jag egentligen skriva på mitt hemprov i socialpsykologi som ska vara inne idag men jag har fått hjärnblödning efter en och en halv sida och har ingen aning om vad jag ska skriva längre. Jag vill bara ta studenten och göra vad jag vill! Orkar inte med de teoretiska ämnena. På teatern har vi fått manus på En midsommarnattsdröm och det kommer troligen bli den vi ska sätta upp som slutproduktion. Det ska bli jätteroligt att få göra en Shakespeare. Och på tal om teater så börjar KVT idag! =D Ska bli så jävla roligt att komma igång igen! På tal om nått helt annat så kan jag berätta att jag och Alex håller på med ett fotoprojekt på nutida konsten då vi har analyserat Jensens låt som jag la upp för några dagar sen och vi ska fota bilder som berättar... låten. Ni fattar. Och än så länge gillar jag det vi har kommit fram till ;) Kommer nog blider när vi är klar. See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0