Party i regnet

SItter med Frida vid min sida och väntar på att vi ska åka till Sara. Där blir det film och amerikanska pankakor som jag är galen i numera. Så gott! Här hemma är det full fart eftersom Victor ska ha fest eftersom han har fyllt 21. Så något som ser ut som en koja av preseningar och utetält står nu över uteplatsen och håller nästan på att blåsa bort och jag och Frida kan inte förstå varför dom envisas med att sitta ute när det finns ett varmt hus vägg i vägg. Plus att det är pissväder ute vilket gör det ännu värre. Men jag har aldrig förstått vad som händer i min brors huvud. När jag och Frida kommer hem igen så ska Frida sova här och det ska bli mysigt =) Victor ville att jag skulle vara med på festen något som jag också är förvånad över men han får festa utan mig =P 
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0