Kära skvadern

Just nu vill jag bara koka en kopp african rooibos te och slå på en bra film och bara slappna av. Jag gör sånt för lite, eller ja, jag sitter vid datorn mycket men det var länge sedan jag kollade på film och bara myste. Just nu har jag ingenting i skolan förutom att jag ska läsa lite saker men det kan jag göra imorgon ;) Idag på morgonen hade vi teater och vi skulle sitta och prata/redovisa våra manus som vi har läst så Linda, våran teaterlärare, hade bakat äppelpaj och Kajsa hade gjort en äppelpaj med ingefära. Emma hade bakat chokladbollar och Maya hade med sig singoalla. Vi tog våran lilla telåda med oss ner till pentryt där vi satt och fikade alla godsaker medans vi hade vårat seminarium. Det är det som är så mysigt med att gå på skvadern. Lärarna är öppensinnade och det sitter inte fast nån stans. Allt är möjligt. På eftermiddagen hade vi en snabb samling där vi fick en diskutionsuppgift som vi tog oss igenom och diskutionen ledde till massa annat intressant som gjorde att jag och Emma åkte hem med pappa ca. kvart över 4. Att gå i en estetklass har sina fördelar. Man kan prata om precis vad som helst och inget är konstigt. Jag kommer sankna klassen när vi slutar. See ya! // Flidus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0