Alla borde ha ett tält!

Idag har vi haft klassikern på skolan eller ja, på Himlabadet. Vet inte hur det gick än men vi hoppas på det bästa men förväntar oss det värsta ;) Det var faktiskt skönt att simma så jag funderar på om jag ska börja motionssimma. Jag har alltid gillat vatten =) Just nu håller jag och Alex på att lista ut vad vi ska hitta på i helgen för det var tänkt att hon skulle sova hos mig imrogon (vilket jag fortfarande tror hon ska?) och att vi på lördag skulle åka hem till henne med Mimmi, Maya och Kajsa och tälta till söndagen men problemet är att jag är den enda som har tält och det är ett litet tvåmanna... Så det kan bli lite trångt med fem pers och det blir nog kallt att sova under bar himmel. Så nu vet vi inte vad vi ska hitta på. Om nån har ett tält att låna ut (helst ett tremanna eller större) får ni gärna medela! Det hade varit så mysigt att fiska i sjön, elda en brasa och bara mysa... Varför har man inget riktigt tält??? Det ska jag köpa när jag får pengar. 
 
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0