AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag har haft mycket för mig så jag har inte hunnit bloggat. Jag ska snart iväg igen och får uppdatera er mer när jag får tid. Men jag har ju missat några SPN nedräkingar så här är de jag har missat ;)

6. Favorit Sammy hår
Tror det är sesong två eller tre ;)
 
5. Favoriteffekt
Jag har ingen bild på det men jag tycker dom har gjort det "snyggt" när en demon lämnar en kropp och hur en änel dör.
 
4. Favorit citat
<3
 
Btw ETT STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA VÄN ALEX SOM FYLLER 18 IDAG! =D <3


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack Frida! Jag är bortskämd som har rätten att kunna kalla dig och er alla för mina vänner.
Älskar dig! <3<3 :'D

2012-10-01 @ 08:01:52
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0