If you want something, take it

Det kanske är för att vi är så nära friheten som jag har en otroligt stark längtan till livet. Det är bara skolan som håller tillbaks mig ooch jag är så less på att ha samma rutin varje dag. Jag vill ha ut mer av det liv som jag har. Känslan kanske är så stark också för att jag har min plan klar. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv och på ett sätt känns det som om jag slösar tid just nu. Som ni vet är det Usa som lockar så otroligt mycket och jag tror det är för att det finns så många möjligheter inom det jag vill hålla på med: film. Spelar ingen roll vad det är men något inom film. Regi, producera, smink, kostym, skådespelare, kameraman, scenograf, rekvisitör, vad som helst. Jag citerar Maya: "Jag är född på fel kontinent".
 
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0