Halloween överallt!

Halloween firande hit och dit och det är inte över än. Hann med två kostymer på en dag i fredags då det var utklädning som gällde på skolan och då gick jag som Hattmakaren (och min hatt var episk!) ;D
 
 
Efter skolan åkte jag hem till Alex då vi skulle spöka på hennes lillasysters fest och jag gick som en... vålnad? Hade en vit mask och svart mantel med luva plus en lykta med ljus i. Och nu på fredag blir det fest här hemma med utklädnad ;) får se vad jag hittar på då. Imorgon ska jag först till Sara och få hjälp med redigeringsprogrammet som jag ska använda till mitt PA. Sen ska jag till Erika och vi och resten av teatergruppen ska baka för vi ska till Kvt på kvällen och kolla på film som har med våra idéer till manuset att göra =) På tal om Kvt så finns våran pjäs från förra året på youtube nu! 
 
Check it out! ;)
 
För övrigt vill jag att livet ska börja för herregud vad jag ska leva!!! See ya! // Flidus
 
Ps. ALEX!!! Kommer du ihåg påsen/masken du provade på skämtaffären??? Let me introduce you to JENSEN FUCKING ACKLES!!! 
denna perfekta man...!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

NSKLDFLFJDSÖHBANMVXÖ,Z.... orkar inte...

AAAAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAAAAAAAAAAAHH!
Jag dog precis lite på insidan.
Fan.

Fuck my life.

Love my life.

ORKAR INTE!!


JENSEN, THE ONE!!! FUCKING LOVE YOU DUDE! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-11-02 @ 22:49:53
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0