Allt är så jävla uttjatat

Okej jag ska inte skriva det klassiska med att man har så mycket att göra och att man är stressad och att man inte har tid med nånting fast man egentligen har det o.s.v. Men det är så det är. Så ni vet. Jag är så skolless så jag vet inte vad jag ska göra. Imorgon har vi klassikern och den här gången ska vi löpa (gå för mig och resten av "gänget") och jag är inte så jättepepp men det ska göras det också. Det vore ju roligt om estet fick gå ut på studentbalkongen först för en gångs skull ;) Om man inte ska prata om skolan så kan jag säga att jag längtar till helgen för då ska jag, pappa, Carina och Alex (=D) upp till stugan och jobba lite. Övervåningen börjar ta form och det ska tapetseras, målas och massa annat ska fixas. Alex och jag ska ha Supernaturalmaraton på kvällarna så hon kommer ikapp lite (vi är på fjärde säsongen av 7) ;) Själv väntar jag på torsdagen då episod 2 av säsong 8 borde finnas på nätet =D Idag var jag, Maya och våran nya kopis Rebecca som började i våran klass för några veckor sen på Wayns, inte Barista, Wayns och fikade och det var jättemysigt. Jag gillar deras kaffe =) Sen har jag fått upp ögonen för Ed Sheeran och hans album + (albumet heter +) går på replay på Spotify.
  
 
 
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och plugga. See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0