Så jävla biff!

Jag kommer somna bra inatt. Är ganska trött efter dagens träning. Jag och Alex simmade en och en halv timme imorse från kvart över 8. Det var skönt och man vart väldigt pigg. Sen gick vi och åt på Subway sen åkte vi till skolan där vi hade styrka på idrotten =P Det är skönt att ha kommit igång med nånting nu istället för att bara sitta hemma. Vi får se om jag kommer kunna gå imorgon xD Annars så vann ju Obama valet i Usa och det tycker jag är jättebra av flera anledningar! Homoäktenskap till exempel. Alla ska ha rätt att älska vem man vill =) Sen har jag "hittat" en tjej på youtube som jag tycker är väldigt rolig som heter Jenna Marbles och det gör hennes youtube kanal också om ni vill kolla ;) (Om man är trött är det extra roligt att kolla på)
 
See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Hon har inte tumblr?

2012-11-09 @ 10:46:50
URL: http://hungercatchjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0