LA, London, New York och... Korea?

Det finns så otroligt mycket jag vill göra. Typ nu.
 
Okej, det här kommer handla om lite allt möjligt. 
1. Gårdagen, då jag hade "fest", blev mycket lugnare än vad jag hade förväntat mig p.g.a Victor hade bjudit in sina vänner på förfest vilket jag inte visste om så jag och mina vänner fick spendera största delen av kvällen i köket (sorry för det) men det var trevligt ändå och jag hade kul =)
2. Jag vill flytta.
3. Idag har jag varit på Birsta med Alex och jag skulle egentligen inte ha nått så det blev tre nya tröjor.. .
 
 
4. Maya (maysu.devote.se) har fått mig att gilla ett koreanskt band! Och även om jag inte har nån aning om vad de sjunger så tycker jag om deras låtar (eller iaf de tre jag har hört ;P) plus att dom dansar väldigt bra... och är snygga...
 
5. Jag vill köpa smink! Alltså bra smink som man kan göra massa roligt med. Teatersmink, olika penslar coh sånt! Fast jag vet inte vad allt är eller vad man ska ha...
 
Det var det för idag! See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Maya

Nämen, där ser man! ;)

2012-11-03 @ 20:04:32
URL: http://maysu.devote.se
Postat av: Alex

Jag vill också flytta!
Frida, vill du flytta med mig?? (a)

2012-11-05 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0