Hej träningsverk!

Idag har jag och Alex varit väldigt effektiva. Tycker vi iallafall. Kanske inte på skolan men själva dagen har varit effektiv. På morgonen hade vi våran första filmkunskaps lektion (vårat induviduella val) och då kollade vi på Matrix för våran lärare Josefin var tvungen att skriva en tenta. Så vi fick en avslappnande morgon. Under lunchen hade jag möte med Kibe och några andra från klassen inför öppet hus för vi ska vara guider. Sen blev det till att palara sig till Tonhallen där vi skulle se operan The Elephant Man. Den var bra och snyggt gjord men opera är inte min grej då jag tycker det är otroligt segt och man hör knappt vad de säger/sjunger. Så jag satt mest och kollade på snyggingen som spelade fiol i orkestern eftersom vi satt längst fram ;) Efter operan gick jag och Alex till sporthallen för vi ska börja SIMMA imorgon! Vi kollade när de hade öppet och hur mycket det kostade och sånt. Det skulle kosta 300kr för ett klippkort på 10 gånger med csn kortet och jag av nån anledning har inte det nya. Men jag och Alex slog ihop våra huvuden när vi satt på banken där Alex skulle fixa en grej och gjorde så jag nu har det nya csn kortet på mobilen! Det är jättesmart för då behöver men inte ha nåot faktiskt kort! Praktiskt! Sen gick vi på IN ett tag och sen hämtade pappa upp mig. Så imorgon vid halv 8 ska jag och Alex träffas och äta frukost på sporthallen (eftersom vi har sovmorgon till kvart över 11) och sen gå och simma. Sen upp på skola och ha... Idrott. Styrka. Jag kommer inte kunna röra mig på torsdag och ännu mindre på fredag =P Men så kommer det bli 10 veckor framöver för vi ska simma varje onsdag. Jag tycker vi förtjänar en applåd...
Tack. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Bästa GIF:en ever<3

2012-11-06 @ 23:03:34
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: Alex

Glöm inte yogan på måndagar och danserna som kommer komma och ploppa upp lite eftersom i vinter.
Vi kommer bli så jävla biff! >o< (<--biffig smiley)

2012-11-07 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0