Framtiden är nära

Idag har vi varit och kollat på Mittuniversitetet. Jag gillade verkligen lokalerna (jag har alltid gillat utsidan av husen) men det fanns inget jag riktigt kännde att jag skulle villja gå. Det skulle vara bildjornalestik isåfall. Jag är fortfarande inriktad på att åka utomlands och plugga film men jag ska bara hitta rätt orgnisation eller skola eller vad det nu blir jag åker med. Eller om jag åker själv vilket skulle vara otroligt läskigt och roligt ;D Men först blir det till att gå ur gymnasiet och sen jobba. Känns som om det är länge kvar innan studenten men förhoppningsvis kommer det gå fort och till slut står vi där på balkongen och sjunger. Längtar, men är lite skraj för vad som kommer hända senare. Men det är ett nytt steg och nya äventyr ;)
  
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0