Family doesn't end with blood

Jag vet att det var länge sen Maya! Men här är ett inlägg ;) Veckan har varit ganska seg men samtidigt snabb och den är inte slut än. Måndag och tisdag har jag guidat 9or runt om i skolan. På onsdagen var jag och Alex och simmade och sen hade vi teori på idrotten och eftersom jag hade simmat behövde jag inte göra någon aktivitet ;D Igår vart det en lång dag då vi teatrare satt och skrev manus från 13 till 16.50 och hade eget arbete på förmiddagen. Idag hade vi en skön lektion på filmkunskapen så vi analyserade filmen vi såg i tisdags. Vi hade PA tid på eftermiddagen idag och jag har äntligen börja redigera min film fast det kommer bli en lång process känner jag. Jag ska troligen börja spela in berättarröst nästa vecka.
Så här ser det ut när jag arbetar =)
 
Vid 14 åkte jag ner till stan och träffade bästa vännen och gick på Wayns och fikade. Det är så skönt att träffas och bara prata om allt och inget och jag vet att jag nästan alltid skriver det när jag träffar Frida men det är så det är. Vi kan prata om allt och vi litar på varandra till 110%. Efter 14 års vänskap finns det inget som vi inte kan säga. Älskar dig syster! ;)
 
 
 
Ps. Nämde jag att Skvader har öppet hus imorgon? Jo,det betyder att vi måste vara på skolan mellan halv 11 och 15 på en LÖRDAG! Men idag är det fredag och jag ska göra det man brukar göra på fredagar: kolla på film, äta och slappna av! Har inte gjort det på ett tag känns det som. See ya! // Flidus
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är verkligen skönt att träffa dig. Kan gå veckor men känns ändå som det var igår när vi träffs. Vet att jag kan prata med dig om allt :)
Älskar dig vännen

2012-11-17 @ 13:06:29
URL: http://fridakillander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0