Zac Efron, råttan och kyckling kvinnan

Idag är jag så sjukt trött! Jag vill bara att skolan ska ta slut! Imorgon har jag två seminarium sen har jag bara två saker kvar på engelskan sen är allt klart! Det jobbigaste med engelskan är att jag måste läsa ut en bok så är jättedeprimerande och jag har mer än hälften kvar sen ska jag skriva en recension på den. Blä... För övrigt så kom jag hem vid halv 6 idag. Satt och skrev klart lite saker till seminariumet imorgon sen mötte jag mamma navet för jag skulle ha min mobilladdare, sen var bussen sen så... Det satt lite intressant folk på bussen dock och därmed dagens rubrik. Nu sitter jag här och jag behöver vrekligen läs på om nationalismen men jag är så jävla trött så jag kommer inte kunna få något att fastna. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0