Glädje, panik, ångest, trötthet m.m.

De senaste två dagarna har varit lite blandade känslor. I Lördags var jag trött hela dagen eftersom jag hade varit hos Frida i fredags. Jag sov hos henne och klev upp ganska tidigt (för att vara mig) och skulle ta bussen hem. Bussen gick runt öjäveln och jag satt med fyra indier som pratade nonstop hela vägen hem. Väl hemma satt jag id datorn, kollade på Sherlock och bara slappade för jag kände mig trött hela tiden. Senare på kvällen kom Frida till mig och vi kollade på Melodifestivalen och Loreen vann ju så det var ju kul. Sen åkte Frida hem och jag gick och la mig. När jag vaknade på Söndag satt det en katt nedanför mig och ville ha mat men jag orkade inte så han hoppade upp i mig säng och bet mig i armen. Hårt. Gud vad jag hatar den katten! Gick upp sen gjorde jag mig klar och åkte in till stan där jag träffade mor och vi gick och fikade på Ågläntan. Det var jättemysigt men sen på kvällen skulle jag kolla på Bafta som är typ som våran Kristallen här i Sverige fast det är i England. Benedict var nominerad för bästa manliga huvudroll men det var nån annan jävel som ingen verkar veta vem det är som vann så jag och resten av Tumblr fick panik. Sen gick jag och la mig. Idag har jag och Emma skickat in våran historia/KuHi uppsats så det känndes bra men det som känns mindre bra är att jag just nu sitter och skriver om min engelska raport. Jag kom ingenstans på min förra så jag pratade med Boel som är min engelska lärare och hon sa att det var okej. Jag sak i princip översätta min och emmas uppsats som i skickade in idag så jag har massa arbete framför mig. ja... See ya! // Flidus

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0