Projektarbete, tumblr och löften

Idag har vi börjat tidigt fast det är onsdag. Vi skulle skriva på uppsatsen på morgonen men jag och Emma kom inte så långt. Kl.12.00 skulle vi kolla på treornas PA-redovisningar så vi kan börja fundera på vad vi skulle villja göra som PA i trean. Jag har lite idéer som vore roliga att genomföra t.ex. som att skriva klar min bok och få den bunden med framsida och sånt, eller åka till Italien och göra ett fotoprojekt med Alex, Maya och Emma eller göra en kortfilm. Vi får se vilket det blir ;P Det där med boken vore faktiskt inte helr fel om jag skriver mycket nu på sommaren. Det vore coolt om jag fick ge ut en bok eller iallafall ett eget exemplar. Sen har jag startat ett konto på tumblr så nu är jag aktiv på facebook, twitter, tumblr och blogg =P Tumblr tror jag att jag kommer tycka om eftersom det har med bilder och göra. Just nu borde jag plugga men jag är så jävla trött för jag sov jättedåligt inatt av någon anledning plus att jag inte vet vart min historiabok är...
Sen vill jag rekomendera en film som jag såg häromdagen. Den heter The Vow och är en romantisk jättebra film. Den handlar om ett gift par (Channing Tatum och Rachel McAdams) som är med om en bilolycka och Paige (McAdams) förlorar sitt minne sen 5 år tillbaks och därmed sin man Leo (Tatum). Den är jättefin och jag ger den 4,5 av 5 pingviner.

Här är trailern:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0