Nästa... London!

Okej så det ser lite halvjobbigt ut på sommarjobbsfronten sen jag fick reda på att jag står som reserv på Sommarentreprenörs grejjen... Men idag när jag och pappa satt ute och solade, drack kaffe och åt glass frågade jag om vi skulle göra nått åt staketet i sommar och han sa att det skulle behövas men det är egentligen inte så relevant eftersom vi troligen ska sälja det nästa sommar. Men så sa han att det kanske skulle vara lättare att sälja om det faktiskt var vitt för nu är det mer grått... Så jag frågade om det kunde vara ett sommarjobb för mig. Han sa att det kunde det verkligen vara och jag frågade hur mycket jag skulle få. Jag hade tänkt mig att han skulle svara 500-1000 kr. Han funderade ett tag och sa sen; "Ja, du skulle få iallafall 5000". Så jag tackade ja direkt och vi skakade hand på det. London here I come! =D 5000 svenska kronor för att måla det sketna staketet? Visst är det ganska långt staket men 5000!!! Det plus mina sparpengar som är 3500 blir ju fan 8500kr!!! =D 



Så nu behöver jag bara få klart alla uppgifter till skolan, gå på sommarlov, måla staketet and then I'm on my way! Sen om jag får lite pengar över drar jag ner till Malmö eller om jag byter plats på resorna beroende på mina vänner spelar ingen roll. Denna sommar kommer bli episk!



See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Alex

VI VÅLDGÄSTAR BENEDICT CUMBERBATCH'S HUS!!!!!! :D

2012-05-30 @ 07:54:48
URL: http://nothingremarkable.devote.se
Postat av: Frida

Det var inte dåligt! :D

2012-05-30 @ 08:14:03
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Niklas

Fan vad nice!

2012-06-01 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0