Love is evol (evil) backwards

Jag har märkt att jag lägger upp inlägg på min blogg när jag har tråkigt. Men det är bättre än att gå till kylen eller hur? Just nu istter jag och väntar på Emma som ska komma och vi ska (förhoppningsvis) skriva klart våran uppsats som ska in imorgon. Senare ikväll ska jag till Kunben på årsmöte. Inte så jättepepp men jag måste dit eftersom jag sitter i valberedningen. Jag kommer torligen inte behöva göra något men man måste ändå vara där =/ Jag skulle villja fota hela dagen idag egentligen men jag har inget att fota och vi måste skriva. Jag har skrivit lite på mit andra hemprov också men Emma har min historiabok så jag har inte kunnat skriva så mycket =P Om nån har lästa allt det här så kan ni inte heller ha så roligt. See ya! // Flidus 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0