Look at me! I'm a dork!

Hallå alla glad... Fan va töntigt. Jag har tråkigt. Det finns verkligen inget att göra på den här ön. Vill bo själv i stan. Eller Usa. Ni vet. Hittills idag har jag ätit frukost, kollat på när pappa har gjort rent taket på farmor och farfars husvagn, fikat, suttit vid datorn, provat Victors amerikanska fotbolls skydd (jag vart asbiffig!), duchat och suttit vid datorn igen. Jag tror jag ska antingen sätta mig och skriva vidare på min berättelse eller sätta mig och rita. Vi får se vad det blir. Senare ska vi åka och kolla på när Victor tränar amerikans fotboll och det ska bli skitkul att se. Man har ju bara sett det i filmer och så men nu ska vi kolla på riktigt =P Coolt! Imorgon börjar skolan igen och jag har inte pluggat ett skit i helgen. Men nu när teatern är slut ska jag komma igång på riktigt. Undra hur många gånger jag ska säga det innan jag faktist gör det... See ya!// Flidus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0