Livet är bra ändå =)

Helgen har varit jättebra hittills! Igår efter skolan åkte jag, Emma, Sandra och Alex till Alnö för vi skulle ha pyjamasparty hos Emma. Alex och jag skulle köpa pizza på ön eftersom Emma och Sandra köpte sushi i stan och vi fick springa till bussen som gick till södra och vi fick ännu mer panik när Alex kom på att hon glömmde sin väska på pizzerian men vi han med =P Sen hade vi en jättemysig kväll/natt hos Emma, tyvärr har jag inga bilder än men det kommer troligen fixas imorgon när Emma kommer hit för vi ska plugga. Idag har jag varit hos min bästa vän Frida som fyller 18 år!!! Det var väldigt trevligt med söta (och minder roliga) ungar ;P Nu har jag och Frida kännt varandra i 14 år och det känns verkligen att vi har det när vi träffas. Vi är som systrar =) Älskar dig. Grattis!


Kommentarer
Postat av: frida

Tack, älskar dig också vännen.

Håller med dig där gällande ungarna, ett dröm exempel och ett skräck ;)

2012-05-06 @ 15:10:59
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0