Känner du lyckan genom sorgen?

Det är så sjukt myckt jag vill göra den här sommaren. Åka till Malmö, åka till London, gå på konserter/festivaler, campa, ta körkort, göra en film, hålla på med ett stort projekt, vara med alla mina vänner, leva. Men för att göra allt det där måste man ha pengar och så som det ser ut nu har jag bara mina sparade pengar och det är bara 3500 och med det kan jag nog bara göra en sak. Vara med vänner, campa och sånt kan jag ju göra men jag vill inte vara i Sundsvall. Är så jävla less på den här stan. Jag vill ut och resa! Vi ska ju till Sthlm i helgen och det ska bli jätteroligt. Jag längtar. Men jag har fortfarande jättemycket att göra i skolan och jag förstår inte hur jag ska hinna klart allting. Vi fick en rolig uppgift av Gunilla idag som vi ska göra på tåget på fredag. Vi håller på med karaktärsbeskrivningar så vi ska få leka Sherlock Holmes (passande tajming eller hur?) och välja ut en person på tåget och försöka komma på en karaktär utifrån den personen. Så vi kommer och sitta och totta och skriva om på främmande personer på tåget ;D Vi ska lista ut vem det är, namn, ålder, familj, egenskaper, jobb, vart dom ska o.s.v. Det ska bli skitkul! =D Och jag vet att mina 6 senaste inlägg har handlat om Sherlock på nått sett och om det stör nån så är jag ledsen men jag är kär okej? See ya! // Flidus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0