I am _ _ _ _ locked

Idag har jag varit på Kuben och hjälpt till på Barn teater festivalen. Alla barnen är ju så söta! Man dör ju varje gång man ser dom ute på scenen med sina kläder och allt xD Jag har hjälpt Erika och Isabell med att sminka deras barn och sen skötte jag ljudet på deras föreställningar =) Det var jättekul. Sen har jag sett min gammla barngrupps pjäs och jag saknar dom så mycket! Dom var jättesöta! Jag ska dit imorgon också och hjälpa till =) När vi hade sett den sista pjäsen åkte jag, Mimmi, Maya, Emma, Karin, Sandra och Emil till pizzerian och käkade sen åkte vi hem till mig till mamma och hade filmkväll. Vi såg på Draktränaren, Trassel och ett avsnitt av Sherlock ;) Mys. See ya! // Flidus


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0