=)

Idag är jag jätteglad av nån anledning. Jag är på jättebra humör =) Har varit ledig idag för vi hade eget arbete på engelskan och hade kompledigt från teatern. Plus att jag är själv för pappa och Carina är i Sthlm och Victor jobbar. Så jag har varit hemma hela dagen och det har varit underbart! Har spelat musik på hög volym, sjungit som om ingen hör, solat i det otroligt sköna vädret, haft frukostpicknick på gräsmattan, läst ut En studie i rött o.s.v. Och dagen är inte slut än! Senare ska jag till bästa vännen på party =P Vi ska fira hennes 18 årsdag och det är verkligen något att fira ;) Sover hos henne inatt sen får vi se vad som händer imorgon =) Birsta kanske? Nån som vill hitta på nått? Hör av er! See ya! // Flidus

Mina känslor idag:










Ps. Jag gillar Gifs =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

pure love till sista gif.en

2012-05-29 @ 17:27:32
URL: http://www.70procent.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0