Adventuring in the huvudstad!

Det är 25 dagar kvar till Sommarlov. 25! Det är ca. 3 och en halv vecka! Läääängtar! Det verkar dock inte som om det blir nått sommarjobb för hotellchefen på Scandic har fortfarande inte ringt mig fast han sa att han skulle göra det för typ 5 veckor sen nu. Tänkte ring och hätsa honom sen. Idag har vi iallafall egen studietid hela dagen och jag har faktiskt fått en del gjort men inte så mycket som jag skulle behövt. Men jag planerar att sitta här ganska länge. Ty till halv 5 eller nått. Det beror på när pappa ska hem. Men just nu sitter jag med min engelska uppsats som ska vara inne på onsdag och jag har inte äns skrivit en sida. Men jag kommer frammåt ändå. Hittills har jag sett en bit av Charlie Chaplins Diktatorn, läst 5 sidor om filmhistoria och skrivit min inledning =) Att jag ser det som en framgång är ett bevis på hur lite jag faktiskt har gjort eftersom jag har hållt på med det i snart 2 timmar...

Denna vecka går vi ju bara tills på torsdag och på fredag åker vi teatare till huvudstaden! =D Vi ska dit och se lite teater, fika, mysa, gå på stadsteatern, Unga Klara och massa andra härliga äventyr. Det ska bli så kul! =D Kommer hem på söndag igen så vi hörs då ;) See ya! // Flidus



Och ja, jag är besatt av Sherlock!

Kommentarer
Postat av: Alex

Älskar att han inte har någon respekt för inredning. Han bara vandrar rakt över dem. Fast han tog ju dock av sig skorna ;D

2012-05-14 @ 14:33:47
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0