So maybe you should do something about it

Lovet har börjat bra =) I söndags var jag på Birsta med Frida och hennes syster Krisse. Köpte en tröja som jag har använt sen dess =P Senare på kvällen åkte jag, frida och Ida ut till Bredsan till Carro och umgicks med dom. Det är så skönt att träffas lite då och då och komma tillbaka till de gammla tiderna för ett tag. Igår packade jag väskan och åkte till Maya för ett pluggparty med henne och Mimmi. Jag fick faktiskt nästan en sida på KuHi uppsatsen skriven. Sen gjorde vi helt smaklösa våfflor men vi åt glass, chokladsås och hallon till så det blev gott ändå ;) Efter vårat lilla party åkte vi på bio och så Mission Impossible: Ghost Protocal och jag tyckte den var ganska bra i början men sen blev det lite för mycket när de sprang runt och kastade sig med brutna ben och armar. Men det var ju en Mission Impossible film och dom är ju så =P Idag har jag varit med mamma på jobbet alltså på Birsta igen. Vi åt frukost på Charm eftersom mamma jobbar i huset så kostar det typ 20 kr. Sen gick jag runt och shoppade upp mig inför sommaren och våren. Det blev två par byxor; ett par korta baggeyjeans från Rut m. fl. och ett par gråa från Vero Moda med dragkedja bak. Sen blev det en skinnjacka från H&M och två böcker (Ondvinter och Fight Club) från Åhléns för 20 kr (10kr/bok). Så nu får jag inte köpa nått på länge igen. Imorgon åker jag hem till pappa igen och på torsdagåker vi till Vemdalen. Pappa skickade ett sms förut och berättade att vi har köpt stugan vi kollade på så nu har jag börjat planera lite saker ;) See ya! // Flidus





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0