Bildbomb från repet ;)

Teater på Konsert hela dagen. Vi fick våran sista hjälp från Åke och vi har ändrat lite grejjer och jag tror det kommer bli riktigt bra. Har glömmt att säga att vi har en offentlig föreställning på måndag den 2 april kl.19 och biljetterna kan köpas på Skvadern i receptionen. Biljetterna för vuxna kostar 100 kr och för personer upp till 18 kostar det 20. Om man vill gå kan man kontakta mig så kan jag köpa biljetter om man inte tar sig upp till min skola där dom säljs. Vi har bara en offentlig så passa på ;) Kanske ska säga vad den handlar om också... Det är iallafall en pjäs om några ungdommar/unga vuxna som bor i en döende värld där vattnet är förgiftat och det är ont om mat. Ungdommarna har försökt att ta sig därifrån några gårenr utan att lyckas och nu ska dom försöka igen. Dom ska gräva gravar i utbyte mot bensin och hela pjäsen utspelar sig på en kyrkogård. Det är den här pjäsen vi ska vara med i Länkfestivalen med och har chansen att åka till Sthlm och spela. Just det; om man bestämmer sig för att komma och kolla kommer ni också få se ett arbete som estettreorna har gjort med bild och musik. Programmet är 2 timmar med 20 minuters paus. Våran pjäs är ca. 50 minuter. Hoppas ni har haft en bra dag!


Åke hjälper oss att få in feelingen på hur man gräver ;)


Kajsa och Mimmi som Sam och Lee


Joel som Malen


Erika som Billy


Maya som Cita






Jag är så klart med i pjäsen men eftersom jag satt bakom kameran så... Aa ni fattar ;) Observera att vi inte har kostym, mask eller riktig rekvisita här också =)  See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Alex

I'M SO EXCITED! :D

2012-03-30 @ 07:59:59
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0