Ost, Rasmus och Buffalo = efternamn på teatermänniskor

LOOOOV!!! Känndes dock som om vi skulle gå på sommarlov när vi gick från skolan. Massa kramar och hej dån och det blev en lite sorgsen kännsla över det hela =P Men det är ju bara en vecka. Och på måndag ska jag hem till Maya och Mimmi och kanske Alex kommer också för vi ska göra det man egentligen inte ska göra på lov: plugga. Men vi har så jävla mycket i skolan så vi måste. Men det blir kul att umgås iallafall ;) Restan av lovet blir lite blandat. På söndag blir det en tjejkväl med gammla gänget =) på onsdag ska jag till Kuben på valberedningsmöte, på torsdag åker vi troligen till Vedalen och kollar på en stuga som vi troligen ska köpa och sen börjar skolan igen. Och så ska det in lite mer plugg där någonstans. 
Jag måste bara säga att jag älskar min klass. Den är så rolig och jag har vunnit så många bra och fina vänner på dessa snart två år som har gått och jag kommer gråta som ett barn när vi går ur trean. Men det är ganska långt tills dess och jag ska njuta av den tid vi har ;) 

För övrigt så ska jag rita mer idag, kolla på film och bara fira att det är lov på mitt eget sett ;) See ya! // Flidus







Kommentarer
Postat av: Maya

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-03-03 @ 00:13:17
URL: http://maysu.devote.se
Postat av: Alex

Det var precis det som jag och Maya pratade om påväg ner till stan, hur jobbigt det kommer bli och att det inte är så långt kvar det är tills att vi går ur 3an. Du kommer inte vara den ända som kommer gråta som ett barn :'( <3

2012-03-03 @ 12:19:08
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0