Måste gå!

Känner att förskylningen  börjar avta även om det är en långsam process. Snart bär det av till stan och sen till Kuben för rep. Jag har insett att det inte alls är långt kvar tills vi har premiär och det jag oroar mig över är att jag inte kan mina repliker... Och det gäller båda pjäserna. Det är en monolog i "Allt som lever här dör" som jag inte kan och jag kan nästan ingen av mina repliker i "Nibor vaccus memoria". Men på nått mystiskt sett har det alltid lösts sig och jag har aldrig behövt fråga efter text under en föreställning. kanske blir första gången i år då =P
Iallafall så är det bara 4 DAGAR kvar till förhandsvisningen av HUNGERSPELEN!!! =D=D=D=D Galet va bra den kommer vara! Jag känner det på mig ;) Jag var och köpte den engelska boken i veckan och jag har läst ungefär halva. Mitt mål är att läsa ut den innan vi går och ser den. Och nu är det inte heller länge kvar tills jag fyller 18! =) Bara 21 dagar ;) Nu måste jag sticka. See ya! // Flidus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0