I'm with stupid! ...Oh, wait that's me...

Första dagen i verkligheten är avklarad. Historia på morgonen och en genomgång på HLR på idrotten som gjorde att vi fick sluta vid ett. Jag och Alex lyckades rädda våran lilla mongodocka flera gånger om. Efter idrotten åt jag och Alex Ben&Jerry's choklad fudge nånting som var jättegod. Sen skulle vi diskutera nationalismen med Kajsa, Agnes och Lillie men jag och Alex var lite tankespridda... 


Så vi gav upp och gick och kollade på Sherlock i rummet bredvid. 

Nu ska jag skriva klar min renässansuppsats. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Alex

I'm so cute :')

Or not...



2012-03-13 @ 08:01:07
URL: http://nothingremarkable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0