Full pott! (Ofcourse!)

The Hunger Games är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt underbart bra! Jag var och såg den igår med Frida och Sara på smygpremiären och den var precis så bra som jag hade förväntat mig. Jag är så tacksam att dom höll sig till boken så mycket som möjligt och.. ååååhhhhh den är så bra! Jag funderar på att gå och se den igen på bio... Nån som vill följa med? ;) Det är så coolt att se hur en så bra bok blir till film och filmen blir lika bra och vad som blir som man tänkte sig när man läste boken och vad som inte blir det och hur det blir istället och att det blir så himmla bra! Ja, ni fattar ;D Den får fem av fem pingviner från mig ;)

Spoiler varning om ni inte har sett filmen eller läst böckerna!





<3 See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

HAHHAHAHAHA, JAG VILL SE DEN IGEN :DDDDDDD

har en biobiljett som snart går ut (aaaaa)

2012-03-23 @ 23:14:24
URL: http://hungercatchjay.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0