Dansa Pausa

10 veckors frihet! Sån jävla skön känsla. Fast dagen, eller kanske kvällen, blev inte riktigt som vi hade tänkt. Efter avslutningen så gick några från klassen ner till ån och käkade glass. Sen åkte jag och Alex hem till mamma och lämnade lite saker för min väska var så tung. När vi skulle gå ner till stan igen stannade vi i parken och fotade lite =) Sen åkte jag hem till pappa och bytte om i alla hast. det var inte helt nödvändigt men det bara blev så. Sen gick vi på bion. Jag tyckte den var bra. Jag gillade storyn och den var snyggt gjord med bra skådespelare. Det ända som ganska många av oss störde oss på var att det var ganska många scener som såg ut som scener från Breaking Dawn och att Kristen Steward spelade huvudrollen var det ganska svårt att inte se samanhangen i just dom scenerna. Men annars tyckte jag den var jättebraså den 3,5 pingviner. Efter bion skulle vi ju gå på den där festen som var nere vid ån men när vi kom dit var det typ fem personer där och bandet som spelade var inte riktigt vår stil. Groul, headbangs och sånt. Så vi blev stående på andra sidan ån. Efter ett tag blev det kallt så vi gick till McDonals borta vi tågstationen och köpte paj och kaffe. Där satt vi sen och pratade i ca. 2 timmar. När resten av gänget skulle dra var det bara jag, Frida och Fanny kvar eftersom vi hade tänkt att gå ut. Men deras kompisar som skulle gå med som vi skulle träffa backade ur och där stod vi tre, ingen av oss hade varit ute förut, vi visste inte vart vi skulle och ingen riktigt vågade eftersom ingen hade varit ute förr. Så efter desperata försök till att få tag på mina kompisar som jag visste var ute nånstans (Kajsa, Niklas, Folke!!!) så gav vi upp och åkte hem. Sen ringde Carro till Frida och Kajsa till mig när vi kommit hem men ja... -.- Så det var ju surt. Men jag har bara varit 18 i två månader så jag har hela livet på mig. Nu ska jag sova så får jag se vad jag hittar på imorgon. Här kommer lite bilder från dagen ;) See ya! // Flidus






<3




Kommentarer
Postat av: Maya

NÄE GUD SHIT VAD JAG ÄR LITEN!

Och det är inte bara för att jag står bredvid Robin, utan GUD VAD LITEN JAG ÄR!!

Är jag verkligen så liten?!!

2012-06-10 @ 21:11:51
URL: http://maysu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0