Hungrig fast ändå inte

Jag har ingen aning om vart det kom ifrån men jag fick magsjuka igår. Vaknade vid nio av att jag mådde jätteilla. Jag hade sovit dåligt hela natten också så jag antar att jag käkade något i lördags som inte var så bra. Så jag har bara ätit en macka sen i lördagskväll. Känner mig något yr och flummig men jag kommer sakta tillbaks till livet. Dagen har tillägnats datorn och tv:n. Vad skulle vi göra utan teknologin? Imorgon ska vi fixa treoornas vagn på skolan och därmed inviga våran klassiker. Om jag ska vara ärlig är jag inte jättepepp på klassikergrejen med tanke på hur mycket jag inte gillar att tävla inom sport. Fast jag ser framemot att klä vagnen och få se hur det blir =) See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0