Nån djup, poetisk låttext...

I gårkväll fick jag nått ryck om att jag skulle på stan idag. Så jag klev upp imorse och tog äckelbussen in till stan. Det blev en lång tur inne på New Yorker som resulterade med ett linne =P Men jag har kollat på det länge och nu tyckte jag det var lika bra att köpa det. Sen köpte jag ett linne till på H&M plus ett par shorts.

New Yorker 99kr


H&M 99kr


H&M 199kr


Sen regnade det ju ganska mycket när jag skulle till mamma så hon hämtade upp mig på stan sen vid 4 hade Victor match och jag hade kameran med mig den här gången. Det är mycket roligare att fota amerikansk fotboll än hockey av nån anledning. Det kan vara för att man är närmare och för att det är mer färger. Men Victor har iallafall numer 21 så ni vet ;)












See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: frida

Fina bilder :) Ta med mig nån gång också :)

2012-06-12 @ 21:47:45
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0