Jag tar dagen som den kommer

Jag gillar att vara ledig. Man kan göra saker som får en att känna sig levande på nått sätt. Fast jag egentligen inte gjort så spännande saker emn lite nya då om man säger så =P Först kom pappa och hämtade mig och vi åkte in till banken. Jag har nu bytt till swedbank och det var massa saker som skulle fixas, jag fick bankdosa och hela köret. Sen tog jag bussen in till stan där jag träffade Frida. Vi käkade på hennes skola sen gick vi och kolla på lite saker. Jag köpte ett par skor och ett armband =)


Skorna får ni ingen bild på men dom är blå iallafall ;)

Sen åkte vi hem till Fridas mamma och tog sen bilen till Birsta. Det känns fortfarande jättekonstigt när det bara är jag och Frida i bilen som om vi bara har tagigt den och stuckigt. Fast Frida har ju faktiskt körkort =P På Birsta fikade vi med mamma sen åkte vi i princip hem för vi hade egentligen inget ärende dit... Jo, Frida köpte ett skal till sin mobil =P Nu när jag är hemma har jag inte gjort så mycket. Carro ringde och frågade om jag skulle med ut för hon fyller år idag (GRATTIS!) men eftersom jag bor på den här jävla ön och så långt ut skulle jag varken ha tagigt mig in eller hem från stan nu på kvällen. Men det hade varit roligt. Jag fick något haft ryck iallafall och provade att "partysminka" mig och här är resultatet:

Blev gansak nöjd =) Nu är jag rastlös men det är ju snart natt så jag ska väl gå och lägga mig snart sen får vi se vad lördagen har att erbjuda =) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Maya

Handen på armbandet är "Buddhas hand" ;P

2012-06-02 @ 14:17:29
URL: http://maysu.devote.se
Postat av: frida

Vilken fin sminkning, jätte snyggt! :D

Vet vem som ska få sminka mig hädnefter när vi ska ut på festligheter ;)

2012-06-03 @ 18:45:09
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Emma

Nice :D

2012-06-03 @ 21:39:17
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0