Uppdatering inom allt

Gårdagen var bra vilket resulterar i att jag är på bra humör idag =) Jag åkte till stan när jag vaknade och träffade Mimmi sen shoppade vi lite sne satte vi oss och fikade. Sen mötte vi Maya och Niklas och gick på stan ett tag till. Sen hade jag, Mimmi och Maya en spontan filmkväll hemma hos Mimmi. Vi åt pizza, godis och jordgubbar med chokladsås och lekte med Mimmis kattunge Watson <3 Sen kollade vi på A Very Potter Musical på youtube och den var jättebra och den fick mig at inse hur mycket jag saknar teatern och att hålla på med en produktion ='( Saknar det. Sen somnade vi vid fyra och vaknade vid halv 11 sen åkte jag hem.
På sista tiden har jag inskaffat lite saker som jag vekligen gillar =) Ett armband som jag fick av mamma som är från Aggie of Swden som är mina kusiners pappas tjej =P Sen köpte jag en väska igår som är lite minder än den jag brukar ha och ett till linne =)
 
 
 
 
Och jag har den! =D
 
Sen måste jag börja kolla på The legend of Korra på riktigt! har sett de två första episoderna men det var länge sen och jag har haft fullt upp med Supernatural och Sherlock och grabbarna. Men nu har jag kommigt på att jag kan se Supernatural på dagtid då det inte är så läskigt och se Korra innan jag ska gå och lägga mig =D Problemet är löst! 
 
Först:                                                  
                         
 
Sen:                                                                                             
 
 
P.s. Det regnar och åskar och blixtrar och jag får inplulser att springa ut =D
 
See ya! //Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

KORRA ÄR SÅ SAAAAAAATANS BRA! Och nu har alla episoder av första säsongen kommit ut också<3

2012-06-26 @ 21:45:36
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0