Snart... Väldigt snart

Min uppsats är inlämnad!!! Nu har jag bara bokrecensionen kvar... Men imorgon är det iallafall sommarlov! Ska bli så jävla underbart! Idag har vi haft bränbollsmaskerad uppe på norra. Som vanligt förlorade vårna klass brännbollen men vi kom faktiskt tvåa på maskeraden! Vi var Gunilla (våran teaterlärare) xD Vi var så fina (Y)

Jag kommer sankan klassen lite under sommaren =)
Men morgondagen kommer nog bli bra. Får skjuts av pappa till skolan till tio sen storsamling sen mentors sen slutar vi. Kanske gör något med klassen. Kl.18 blir det bio med Sara och gänget. Ska se Snow White and the Huntsman =D Epic! Sen festen vid ån vad nu det är för något sen får vi se om jag drar med Frida och hennes kompisar ut på Momento men jag får se om den biten. Nu när sommarlovet drar igång vill jag bara upp till stugan för lite miljöbyte! Även om det kanske inte finns så mycket att göra där i längden så hade det varit underbart att bara få komma bort från stan ett tag. Sen måste jag ju utforska vandringslederna där uppe ;) Sen får vi se vad resten av lovet har att bjuda på ;D See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Sara och gänget, väldigt fint sagt av dig<3 KLART DU SKA UUUT!!! *sjunger "kan inte nån ta med mig ut ikväll, jag vill ut ikväll, gå ut och låta pengarna ta slut igen, jag vill ut ikväll"*

2012-06-07 @ 22:36:50
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0