Glad midsommar...

Midsommar var det ja... Firade med mamma som förra året (då jag var hemma hela dagen) ute i juniskär med några barndoms kompisar (som jag knappt känner längre). Det var mysigt att sitta i solen hela dagen och jag har fått ganska mycket färg. Men om jag ska vara ärlig så känns det konstigt att fira saker nu eftersom jag alltid har gjort det med både mamma och pappa. Nu måste jag välja och jag har valt mamma i två år nu för jag vill inte att hon ska vara själv och för att jag vet att hon vill att jag ska vara med henne. Men jag skulle villja vara med pappa också. Det tror jag att jag tycker är jobbigast med att pappa och mamma separerade, att välja vem man ska vara med vid olika tillfällen. Första året gjorde vi ju fortfarande allt tillsammans. Men de senast två åren har varit jobbigare. Gud, vilken bekännelse det här blev då xD Ja, just nu sitter jag hemma hos mamma och Guldkompassen tog precis slut på tv:n. Ska väl sätta igång nån annan film eller se om det är nått bra på tv. Om nån hinner se det här nu och inte har något att göra ikväll, hör gärna av er! Mamma åkte ut till Juniskär igen men jag känner typ ingen där så jag sitter hemma... som förra året. Jag är patetisk. See ya! // Flidus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0