För lite tid... Som vanligt

Att gå från noll till hundra igår var inte så smart. När jag kom hem efter att ha varit på skolan och fixat för treornas student så mådde jag inge vidare. Har aldrig mått så dåligt om jag ska vara ärlig. Men nu är det en ny dag och nya planer. JAg sak till Mimmi med resten av gänget (Alex, Kasja, Maya, Emma och Sandra) på grill/avslutning/avskedsfest. Sandra ska tyvärr länma oss och flytta tillbaks till Kiruna så hon kommer inte gå med oss sista året =( Vi ska vara hos Mimmi vid fyra men jag kanske kommer llite sent eftersom jag sitter i min onepice och har precis vaknat... Plus att jag måste skriva lite på min uppsats -.-  See ya! // Flidus

När jag ska översätta min historiauppsats till engelska kan det se ut så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0