Did you know you're an angel, who forgot how to fly?

Justin Biebers nya album går runt runt på min ipod. Så underbart! Ska nog åka och köpa det imorgon bara för att jag vill ha det ;) Det roliga med det är att om man kollar på youtube och kollar på komentarerna på de nya låtarna skriver folk ofta nått i stil med "befor I really hated him, but after this album I like him". Haters börjar bli Belibers, awesome ;) De som fortfarande skriver att de hatar honom, well... 
 
Idag har jag varit hemma hos mamma sen åkte jag upp på Norra Berget och hade en liten avskedsfest för Robin som åker hem till Holland på Tisdag =( Robin har varit utbytesstudent hos oss hela tvåan och det kommer nog kännas lite skumt i trean utan både Sandra och Robin. Det kommer inte kännas som hela klassen. Men det har varit jätteroligt att lära känna dom och vi har ju FB ;) Nu är jag hemma hos pappa och vi får se vad morgondagen har att bjuda på. Nån som vill hitta på nått ute om det är bra väder? Eller inne om det är dåligt? Hör av er isf =)
 
Mina topp-tre från Justins nya skiva =)
  
 
 
  
 
Plus en till... =P
 
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0