Det måste va på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Ser ni vilken djup och poetisk låttext jag hittade att ha som rubrik? Varför ha man det egentligen?

Idag har jag bara suttit inne så jag måste ut imorgon. Jag har suttit med min sista uppgift i skolan. Jag vet att vi har sommarlov men jag är inte riktigt klar än. Den ska vara inne imorgon så efter det har jag lov på riktigt ;) Sen hur det går är en annan sak. En annan sak jag har gjort idag är att jag har börjat kolla på Supernatural. Och nu kan jag inte sluta! Det är så bra! Läskigt men bra! Jag har kollat på 11 episoder sen kl.11 imorse så jag behöver verkligen komma ut...! Det är nått fel på mig jag vet. Jag vill åka till Vemdalen. See ya! // Flidus


<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja visst är det bra!! :)

2012-06-13 @ 20:24:46
Postat av: flidus

Sv: så jävla bra! är inne på andra sesongen nu xD

2012-06-13 @ 22:14:03
URL: http://flidus.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Frida :) Och vi ska fota imorrn! :D

2012-06-18 @ 02:41:35
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0