"Då får du med det där blåa... havet." - Frida Killander

Den här dagen har också varit bra men jag är ganska trött just nu. Vid 10 fick jag ett sms av Frida som undrade om jag ville göra något. Efter ganska många om och men så kom Frida hit eftersom hon har körkort ;) Det var roligt =) Vid tre åkte vi in till Vi där jag köpte tre-dagars biljett till Gatufesten! =D Det gjorde dock ont i mig när jag gav tusenlappen till han i kassan... Men det blir värt det. Sen skjutsade Frida mig till stan där jag träffade Niklas och vi gick och köpte de sista presenterna till Robin och träffade senare några från klassen på torget. Vi gick och köpte fika och satte oss vid ån där vi satt efter skolavslutningen. Vi "firade" våran sista dag med Robin eftersom han åker hem snart. Vi fikade och Robin fick sina presenter (ett armband, en bok och ett kort på klassen) sen åkte jag till Frida. Jag måste erkänna att jag och Frida inte är de bästa kockarna när vi är tillsammans... Det vi lyckades med idag var... intressant men mer oroveckande. Det kommer vi inte göra om. Pappa kom och hämtade mig vid kvart i nio och nu är jag här. Jag är faktiskt jättetrött nu när jag tänker på det så jag får se om jag antingen kommer in i andra andningen eller om det blir en "tidigt" kväll. Imorgon hoppas jag att jag inte ska göra något och att jag inte behöver ta mig från ön eftersom jag har åkt fram och tillbaks nu de senaste fyra dagarna. Jag ska bara ta det lungt och låta mina vänner komma till mig ;) See ya! // Flidus
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Ska säga till alla att ingen inte kontaktar dig på hela sommaren så du sitter där ute på ön och blir galen av all ensamhet.

2012-06-29 @ 00:03:14
URL: http://maysu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0