Tråkigt

Idag ska jag städa. Jag ska tvätta klart staketet, plocka ur Victors gammla bil och jag ska städa mitt rum. Sen ska jag städa mig själv också genom att ducha. Igår åkte jag från mamma till Frida (Krisse) och efter en mysig dag åkte vi med Emil till Östtjär och badade och det var jättehärligt! Sen åkte vi och hälsade på hos Emils syster och systerdotter Selma =) På kvällen åkte jag hem till pappa och såg fimen The Forger med Josh Hutcherson. Den handlar om en 15 årig kille (Hutcherson) som är hemlös eftersom hans mamma har lämmnat honom och en tavelförfalskare tar in honom som en lärling eftersom har en enorm talang inom måleri. Den var väldigt bra tycker jag. En såndär mysig film som är bra att se när man inte har nått att göra =) 3,5 av 5 pingviner. Nu ska jag börja städa. See ya! // Flidus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0