The difference between how it is and how it should be

Kollar på nått dåligt på tv. Vet inte vad det är men det är dåligt. Idag har jag varit på stan och inskaffade en ny bikini och en tröja från New Yorker. Och igår köpte jag en jacka/kavaj och filmen Hugo som är magiskt bra. Den är som en hyllning till filmer och jag gillar den jättemycket. 4,5 av 5 pingviner =D 
 
 
Se den om ni får chansen! 
 
Nu under kvällen har mammas kompisar varit här och vi har ätit pizza och blåbärspaj och nu ska jag gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag ta med mig min iPod och min bok (Flickan från ingenstans. Asbra.) och gå till lillparken inte långt från där mamma bor och lägga mig och sola hade jag tänkt. Vi får se vad jag hittar på. Det är faktiskt halvtråkigt nu när jag inte är på hoppfältet längre för jag inget att göra på dagarna. Jag ska ta med min körkortsbok också så jag kan läsa teori till körkortet. Vill ha det nu. See ya! // Flidus   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0