Projekt staket... och Jensen Ackles

Idag har jag varit trött men fått ganska mycket gjort. Igår var vi ju hemma hos Carro och firade hennes födelsedag vilket var väldigt roligt =) Vi lkete nån asrolig lek med ett spelkort där man skulle stå i en ring och föra kortet runt i ringen med munnen. Man skulle liksom suga in kortet och föra det till nästa person som skulle ta emot det med munnen xD Låter ganska skumt och kanske lite konstigt när man beskriver det men det var jätteroligt xD Jag sov hos Sara och åkte hem idag vid 12. När jag kom hem var det ju jättefint väder så jag satte igång och tvätta staketet och gjorde en ganska bra bit. Det var skitit kan jag säga xD Den vänstra sidan är rengjord....
 
Sen gick jag in och nu har jag duchat. Just nu spöregnar det ute så då har jag en anledning till att sitta och kolla på Supernatural ;) Är helt besatt av det nu! Och Jensen Ackles är en av världens hetaste män! Jag menar...
 
dregel....
 
Sen kan han ju sjunga och sånt också vilket bara är plus ;P
Nu ska jag kolla på Supernatural. See ya! // Flidus
 
 

Kommentarer
Postat av: spnfan

that moment you find an awesome spn picture and you want to reblog it but then you realize that the picture isn't on tumblr and you can't just hit the reblog button...
assbutt.

2012-07-24 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0