Jag vill vara kär

Nu har det varit ett tag igen =P Jag har varit uppe på hoppfältet och jobbat/hjälpt till och det är faktiskt kul, rörigt men kul =) Det är mycket som ska göras och vårat jobb är i princip att komma ihåg och ha koll på allt. Men man börjar bli väldigt pepp på att hoppa själv vilket vi kommer göra senare ;D Men idag känner jag att jag har fått bättre koll på saker och ting men har fortfarande inte riktigt fått in hela grejjen. Imorgon kommer det stora planet som kan ta 24 passagerare och då kommer det bli ännu mer att göra till skillnad från idag då vi bara har hafftt det lilla planet som tar 4 =P Men det ska nog gå bra. Lite bilder från fältet som jag har tagigt idag:
 
För övrigt har det inte hänt så mycket. Jag är inne på 7:de och senaste säsongen av Supernatural och det är fortfarande lika bra! 
 
osv...
 
Är på tredje episoden och nästa säsong kommer ut den 3 oktober =D Annars har jag stökigt på mitt rum, jag är i desperat behov av en resa och jag är hungrig. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: frida

Vilka fina bilder :)
Verkar som ett ganska roligt jobb du fått :)

2012-07-16 @ 21:50:06
URL: http://fridakillander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0