Jag skulle se Prince på dina axlar!

Nu har jag inte skrivit på jättelänge, jag vet! Men det har varit Gatufesten och jag har varit hos mamma som ett värdelöst internet som det inte äns är värt att koppla upp sig på. Som sagt har det varit Gatufesten och det har varit jättekul =) Jag har sett Dead by April, Ed Sheeran, Den svenska björnstammen, Loreen och bäst av alla Norlie & KKV =D <3 Sen har jag sett fler men det var dom bästa. Sen har jag ätit tre munkar, en rem, thaimat två gånger och åkt 6 åk på tivolit. Det var roligt. Jag har även träffat nya vänner och umgåtts med trevliga människor. Nu efteråt har jag ganska ont i kroppen men det är inte så farligt. Och under veckan har jag hunnit se nya Spiderman två gånger på bio, först med Sara och hennes syrra och pappa och idag med Mimmi. Den är så mycket bättre än de förra versionerna och jag ger den 4 av 5 pingviner =) Jag har massa bilder och videos från Gatufesten men jag har sladden till mobilen hos mamma så dom kommer lite senare. Imorgon ska jag till hoppfältet på inlärning eftersom jag börjar jobba på onsdag ;) 
See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0