Det var nära

Det är mycket som händer nu, som ska leda upp till saker men dom sakerna händer aldrig. Mycket av det borde ha hänt för länge sen men som tar sig fram med snigelfart och retas med en för man längtar så mycket. Och visst kan man längta till både bra och dåliga saker? För om det är dåliga saker vill man bara att det ska vara över, det är det man längtar till. Inte själva händelsen. Men om man längtar till nått bra hoppas man att det ska fortsätta och inte vara över, vilket det ändå är tillslut. Så på så sätt är de varanndras motsatser. Om man längtar till nått dåligt blir det bra och om man längtar till nått bra så blir det dåligt efter ett tag. För om man har det dåligt kan det bara bli bättre men om man har det bra kan allt som betyder nått tas ifrån en på några sekunder. Men jag antar att det är det som är livet. Att det ska gå upp och ner. Då tycker jag att det är dags får mitt att gå uppåt. Men det kanske man alltid tycker. Att det alltid finns nått som kan bli bättre. Uppåt ska det gå från och med nu. Mitt liv ska gå uppåt även om jag vet att det kommer gå neråt igen efter ett tag så vill jag att allt ska vända nu och gå uppåt. Det förtjänar jag. Och de saker som ska hända är... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0