"Den här koppartomten..." <3

Nu är hoppveckan slut. Det känns faktiskt lite som när teatern tar slut och man vet att det är ett halvår kvar tills man ses igen fast den här gången är det ett helt år innan vi kommer åka tillbaks till hoppfältet. Men jag tror mamma var lite sugen på att hoppa så om hon bokar nån helg där hon ska hoppa åker man ju med ;) Sen kanske man kan åka och hälsa på också =) Men hela veckan har varit jätterolig och jag längtar redan tills nästa år. Igår hade vi som var kvar lite avslutning så vi var och käka på Vindhem och sen åkte vi tillbaks till fältet och satt och myste vid elden till ca. 3. Det har varit jätteroligt att träffa så mycket nytt folk och jag saknar dom redan.
 
Sen hoppade ju jag i förrgår också och det var bland det coolaste jag gjort. Det finns inget att jämföra med. Jag förstod inte riktigt vad som hände precis när vi välte ut ur planet men när jag såg planet underifrån i kanske 0,5 sekunder fattade jag att vi faktiskt föll. Vi hoppade från 4000 m i ungefär 150 km/h. Det var lite läskigt men så jävla roligt! =D Om jag fick chansen skulle jag hoppa igen. När vi kom ner på jorden igen började alla fråga om vi skulle gå kursen men vi får se =P Det är ganska dyrt och det finns mycket annat jag vill göra också. 
 
Peppade! xD
In i AN-28:an
I luften med underbar utsikt =DLandningÖverlycklig xD Tack för allt Gunlög! <3
Lovisa och jag med Danne som vi har att tacka för att han frågade oss om vi ville komma och hjälpa till på hoppfältet <3 
 
P.s För mer bilder, kolla fb eller längre ner i bloggen ;) See ya! // Flidus
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0