Jag vill ha en vädersten

Historiadag idag verkilgen. Dagen började med historia med våran nya lärare Roger som jag tycker verkar jättebra och sen vart det idé och kulturhistoria. Vi ska sammarbeta mellan kurserna och har redan fått en uppgift som ska vara klar på måndag. Vi ska fördjupa oss i en högkultur och min grupp valde mayafolket (för Maya är döpt efter mayafolket och hon är i våran grupp ;D) Efter skolan blev det spinning igen med Sandra, Kajsa och Maya. Nu kör vi hårt med träningen ;) Vi ska försöka köra två gånger i veckan och nu har vi kört tisdag och torsdag så det blir väl så =) Imrogon står IV och teater på schemat och sen troligen en lugn fredagkväll. Måste bara säga att jag är less på vintern och det ständiga mörkret också. See ya! // Flidus



Kommentarer
Postat av: Emma

Yeah

2012-01-21 @ 00:06:33
URL: http://ggary.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag började läsa på bilden och tänkte... jasså! Men ju längre ner jag läste... hihihihi!

2012-01-25 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0